1. Συναλλαγές προπληρωμένων καρτών

1.1 Συναλλαγές προπληρωμένων καρτών γίνονται κατόπιν συνομιλίας και η αποστολή της συναλλαγής γίνεται ως επιλογή σε φιλικό πρόσωπο ή οικογένεια. Επισημαίνεται ότι η επιστροφή της συναλλαγής δεν είναι αποδεκτή.

2. Συναλλαγές μεταξύ ηλεκτρονικών πορτοφολίων

2.1 Συναλλαγές μεταξύ ηλεκτρονικών πορτοφολίων επίσης πραγματοποιούνται κατόπιν συνομιλίας, και η αποστολή της συναλλαγής γίνεται ως επιλογή σε φιλικό πρόσωπο ή οικογένεια. Σε αυτήν την περίπτωση, η επιστροφή της συναλλαγής θα γίνεται στην ίδια αξία.

3. Συναλλαγές μεταξύ τραπεζών

3.1 Συναλλαγές μεταξύ τραπεζών επίσης απαιτούν προηγούμενη συνομιλία, και η αποστολή της συναλλαγής γίνεται ως επιλογή σε φιλικό πρόσωπο ή οικογένεια. Επισημαίνεται ότι η επιστροφή της συναλλαγής δεν θα είναι στην ίδια αξία λόγω προμήθειας της κάθε τράπεζας

3.2 Σημειώνουμε ότι στις συναλλαγές που γίνονται ως επιλογή αγοράς υπηρεσιών, ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση, και στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή της συναλλαγής δεν θα είναι στην ίδια αξία, λόγω προμήθειας του κάθε ηλεκτρονικού πορτοφολίου.

4. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις του Πελάτη

4.1 Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πελατών μας σε ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις σχετικά με συναλλαγές, είτε αυτές είναι διαδικτυακές (online) είτε εκτός δικτύου (offline).

5. Δικαιώματα του Πελάτη

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα αποζημίωσης στις ακόλουθες περιπτώσεις:

5.1 Συναλλαγή online: Σε περίπτωση που η συναλλαγή πραγματοποιηθεί με επιτυχία διαδικτυακά και ο πελάτης διαθέτει την απόδειξη συναλλαγής, αλλά το ποσό που του αντιστοιχεί δεν μεταφερθεί στον λογαριασμό του εντός 24 ωρών.

5.2 Συναλλαγή offline: Σε περίπτωση που η συναλλαγή πραγματοποιηθεί με επιτυχία εκτός δικτύου (offline) και ο πελάτης διαθέτει την απόδειξη συναλλαγής, αλλά το ποσό που του αντιστοιχεί δεν μεταφερθεί στον λογαριασμό του εντός 48 ωρών.

6. Ποσό Αποζημίωσης

6.1 Το ποσό της αποζημίωσης διαφέρει ανάλογα με την περίπτωση, ωστόσο, η μέγιστη αποζημίωση που μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη ανέρχεται σε 150% του αρχικού ποσού που του αντιστοιχεί. Για παράδειγμα, αν ο πελάτης απέστειλε ποσό 50 ευρώ και το ποσό που του αντιστοιχεί είναι 28,50 ευρώ, η αποζημίωση που του αναλογεί θα είναι 71,25 ευρώ (28,50 x 150% = 71,25 ευρώ).


7. Λογοι που ακυρώνονται αίτησης μεταφοράς Paysafe ειναι πολλή μερικά ειναι...

7.1 Δηλώνεται λάθος email Ηλεκτρονικού Πορτοφολιου PayPal - Skrill - Neteller ( σε αυτες της περιπτώσεις το φορολογητεο ποσό σας παραμενει σε εκκρεμεί καταστάσει μεχρι να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ολοκληρωσουμε την μεταφορά με το σωστό email λογαριασμού ηλεκτρονικού  πορτοφολιου σας )

7.2 Δηλωνεται λαθος Paysafe Pin ή ο Paysafe Pin που συμπληρωσατε εχει χρησιμοποιειθει ή ειναι στον MyPaysafecard λογαριασμό σας ( σε αυτες της περιπτωσεις σας ενημερωνουμε στο email που συμπληρωσατε πως αν επιθυμείτε μεταφορά μεσω του MyPaysafecard λογαριασμό σας θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε στο m.me/PaylcartGr )

7.3 Στην φορμα μεταφοράς στην τελευταία υποχρεωτική επιλογή πρεπει να αναιβασετε το εντυπο του Paysafe Number φωτογραφιμενω ή σκαναρισμενω ωστε να φαινονται καθαρά ο κωδικός της Paysafe και το σημειο αγοράς της Paysafecard ( σε αυτες της περιπτωσεις σας ενημερωνουμε στο email που συμπληρωσατε πως αν επιθυμείτε μεταφορά μεσω του MyPaysafecard λογαριασμό σας θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε στο m.me/PaylcartGr διαφορετικά θα χρειαστεί να μας ξανά στειλετε σε καθαρή μορφή το εντυπο της Paysafecard )


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ PAYSAFECARD

Οι παρακάτω όροι αφορούν την αγορά και χρήση της κάρτας Paysafecard. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά και κατανοήστε τους όρους πριν προχωρήσετε στην αγορά και χρήση της Paysafecard.

8. ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ PAYSAFECARD

8.1 Μετά την αγορά της Paysafecard, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την κάρτα εισάγοντας τον 16ψήφιο κωδικό της στην αντίστοιχη πλατφόρμα. Μετά την ενεργοποίηση, έχετε 30 λεπτά για να την πιστοποιήσετε σε ισχύ.

8.2.1 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

8.2.2 Σε περίπτωση που δεν προβείτε στην πιστοποίηση της Paysafecard εντός των 30 λεπτών από την αγορά της, ή σε περίπτωση που η Paysafecard δεν πιστοποιηθεί, δεν θα είστε δικαιούχοι επιστροφής των χρημάτων που καταβάλατε για την αγορά της.

8.3.1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

8.3.2 Η Paylcart δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία προκύψει από την ανεύθυνη χρήση της κάρτας. Σε καμία περίπτωση δεν προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων για μη πιστοποιημένες κάρτες ή απώλεια κωδικών πρόσβασης.

Μεταφορές Paysafecard Χωρίς Λογαριασμό 

9. Μεταφορά υπολοίπου: 
Η διαδικασία μεταφοράς υπολοίπου από κωδικό Paysaf χωρίς λογαριασμό προϋποθέτει χρόνο επεξεργασίας, ο οποίος διαφοροποιείται ανάλογα με το ποσό που επιδιώκεται να μεταφερθεί.

9.1. Χρόνος επεξεργασίας και μεταφοράς:

   - Για ποσά κάτω των 25 ευρώ, ο χρόνος επεξεργασίας και μεταφοράς διαρκεί από 3 ως 28 εργάσιμες ημέρες.

   - Για ποσά άνω των 50 ευρώ, ο χρόνος επεξεργασίας και μεταφοράς διαρκεί από 3 ως 7 εργάσιμες ημέρες.

9.2 Έλεγχος κωδικού:

   - Όλοι οι κωδικοί υπόκεινται σε έλεγχο.

   - Σε περίπτωση ύποπτης δραστηριότητας, ο κωδικός μπλοκάρεται και εκτελείται εντατικός έλεγχος.

9.3. Εντατικοί έλεγχοι:

   - Σε περίπτωση υποψίας απάτης, η διαδικασία έλεγχου μπορεί να διαρκέσει έως και 60 ημέρες.

   - Η ολοκλήρωση των ελέγχων καθορίζει εάν ο κωδικός θα μεταφερθεί ή θα κατασχεθεί.

9.4. Αποκατάσταση κωδικού:

   - Σε περίπτωση κατάσχεσης για απόκτηση από παράνομη ενέργεια, η υπηρεσία δεν φέρει ευθύνη και δεν παρέχει δικαίωμα αποζημίωσης.

Οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις ισχύουν και επιδιώκουν τη διασφάλιση της ασφάλειας και της διαφάνειας στις συναλλαγές μας.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή ανάγκες για περαιτέρω διευκρινίσεις.

Εάν δεν συμφωνείτε με αυτούς τους όρους, παρακαλούμε να μην προχωρήσετε στην αγορά της Paysafecard.